HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
New forum for Intact Role Play - 213.229.77.97:5700

Share | 
 

 VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sat Dec 05, 2009 12:14 am

https://www.youtube.com/watch?v=CLyIXQR7zVY
Back to top Go down
MagicD
Trial Admin
Trial Admin


Posts : 6
Join date : 2009-12-04

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sat Dec 05, 2009 8:46 am

Im sorry but ALL I see is DM and u not RP'ing ur injuries .... and u cant lag shoot at all xD
Back to top Go down
View user profile
Michael_Davis
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 17
Join date : 2009-12-05
Age : 28
Location : South Carolina

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sat Dec 05, 2009 10:25 am

Lol his money keeps going up and looks like a money hack xD funny nice vid tho and ya kinda looks like a shoot out Smile. Those are fun to tho Smile, for the PD atleast they are Lol xD.
Back to top Go down
View user profile
Mikhail_Izmailov
Newbie
Newbie


Posts : 1
Join date : 2009-12-04

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sat Dec 05, 2009 12:21 pm

the video's alright and yeah i agree there's too little RP .
Back to top Go down
View user profile
Y2K
Newbie
Newbie


Posts : 2
Join date : 2009-12-07

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Mon Dec 07, 2009 1:36 pm

LMAO they broke every rule in the RP book :L
Back to top Go down
View user profile
West
Hero Member
Hero Member
avatar

Posts : 669
Join date : 2009-12-07
Age : 26

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Wed Dec 09, 2009 9:46 am

Nice admin abuse, Marco. O.o
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Thu Dec 10, 2009 11:18 pm

Is this a video telling people that this is a DM server?
COOL!
Not..
Lol I think theres a reason for killing..

But the /money and stuff is admin abuse.
cyclops

afro

lol!


bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Back to top Go down
Fred Petrov
Junior Member
Junior Member
avatar

Posts : 58
Join date : 2009-12-10

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sun Dec 13, 2009 10:10 pm

Julio Alverez wrote:
Is this a video telling people that this is a DM server?
COOL!
Not..
Lol I think theres a reason for killing..

But the /money and stuff is admin abuse.
cyclops

afro

lol!


bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Yeah he keeps spawning money
and he doesn't let anyone else do it or get money from admins..or give money to admins..
Back to top Go down
View user profile
West
Hero Member
Hero Member
avatar

Posts : 669
Join date : 2009-12-07
Age : 26

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Wed Dec 16, 2009 10:14 am

Fred Petrov wrote:
Julio Alverez wrote:
Is this a video telling people that this is a DM server?
COOL!
Not..
Lol I think theres a reason for killing..

But the /money and stuff is admin abuse.
cyclops

afro

lol!


bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Yeah he keeps spawning money
and he doesn't let anyone else do it or get money from admins..or give money to admins..

Of course !! If every Admin could spawn money, the server would be; F.U.C.K.E.D !
You may use your brain..
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Thu Dec 17, 2009 10:53 pm

Lisen retards, i dident abuse /money its was Lisa who finned me alot of minus
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Thu Dec 17, 2009 10:53 pm

Lisen retards, i dident abuse /money its was Lisa who finned me alot of minus
Back to top Go down
West
Hero Member
Hero Member
avatar

Posts : 669
Join date : 2009-12-07
Age : 26

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sun Dec 20, 2009 12:04 pm

Marco; Do you think insults make players start playing on server or make player stay on server ?

Insults = Less players.

Specially Admin insults / owner insults.

Insults pisses me off.

Merry X-mas everyone ! santa
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sun Dec 20, 2009 1:34 pm

None fucking adversiting for the server... if they want a good server then adversiting and be online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
Cortes
Senior Member
Senior Member


Posts : 314
Join date : 2009-12-09
Age : 25
Location : Norge!

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sun Dec 20, 2009 2:12 pm

Marco Jasko wrote:
None fucking adversiting for the server... if they want a good server then adversiting and be online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Then let's try to make a new video!
I can try to film it, all I need is ppl to be actor and one or two to help me direct it.
Back to top Go down
View user profile
West
Hero Member
Hero Member
avatar

Posts : 669
Join date : 2009-12-07
Age : 26

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sun Dec 20, 2009 9:39 pm

Marco Jasko wrote:
None fucking adversiting for the server... if they want a good server then adversiting and be online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

That is a lie...
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sat Jan 09, 2010 11:34 am

well i wasent even gonna laggshot
Back to top Go down
Fidel Creasbe
Administrator
Administrator


Posts : 49
Join date : 2010-01-01

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sat Jan 09, 2010 3:57 pm

What a good example of a good RP server.
Back to top Go down
View user profile
West
Hero Member
Hero Member
avatar

Posts : 669
Join date : 2009-12-07
Age : 26

PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sat Jan 09, 2010 6:02 pm

This topic has been here for weeks. Did it fail or ?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

Back to top Go down
 
VIDEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Video game figures
» Grandmaster Strategy Video Training Library
» Bayonetta/Video Game Figures
» Video lawak giler pasal DSAI
» Fantage Music Video/Outfit ideas?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Intact Role Play - 213.229.77.97:5700 :: Server Board :: Server / Forum Information-
Jump to: